Porozumiewanie się w języku angielskim jest w dzisiejszych czasach umiejętnością kluczową. Mając na uwadze realia Europy XXI wieku, od września 2017r. w Naszej Szkole roku realizowany jest projekt CLIL-owy Nauczyciel XXI wieku, którego głównym celem jest implementacja założeń metody CLIL czyli: Content and Language Integrated Learning – (pol.zintegrowane nauczanie przedmiotowo-językowe). Dzięki udziałowi w projekcie nauczyciele Naszej Szkoły poznali główne założenia metody CLIL, a tym samym zdobyli wiedzę i umiejętności praktyczne pozwalające im na prowadzenie zajęć zgodnie z metodyką CLIL-a. Nauczyciele dbają, ażeby uczniowie na co dzień otaczani byli przez język angielski, tzw. imersja, czyli zanużenie w języku jest najbardziej optymalnym rozwiązaniem w nauczaniu języka angielskiego, szczególnie na I etapie edukacyjnym, gdzie możliwe jest wykorzystanie naturalnych predyspozycji dziecka zwiazanych z asymilacją języka jak również plastycznością artykulatorów mowy. Rozwój psycho - fizyczny, potrzeba ruchu i werbalizacja potrzeb umożliwiają "czynną" naukę, przez co sam proces uczenia się jest zabawą i daje radość, zapewniając przy tym optymalne wyniki i przyrost wiedzy i kompetencji językowych. Mając na uwadze przedmotowe traktowanie ucznia jak również indywidualizację procesu nauczania, nuczyciele Edukacji Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej wspólnie ze swoimi uczniami opracowują tematyczne gazetki ścienne w języku angielskim. Dzięki temu, nasi najmłodsi podopieczni mają szansę na lepsze utrwalenie słownictwa. Zajęcia prowadzone w języku angielskim, pobudzają do aktywności i kreatywności w różnych dziedzinach. Tematyka lekcji koreluje z zajęciami prowadzonymi w edukacji wczesnoszkolnej, prowokuje uczniów do działalności artystycznej, badawczej, naukowej oraz plastycznej.